Monday, November 14, 2011

alahai.. les**** ke?

assalamualaikum.. :)


saya dan adalah seorang makhluk Allah tu, telah mengarut masa kat sekolah tadi akibat terlalu bosan, heheh ^_^ baca saja, jangan banyak merungut.. hehe, sekali baca, memang sukar difahami. Sebenarnya perbualan ini hanya melibatkan dua orang. tetapi nama mereka ditukar-tukar.. 


kemanakah kau menghilang selama ini, hanisah?


aku tak kemana-mana rosminah! maafkan aku seandainya aku telah menyakitimu. maafkan aku, kerna terpaksa meninggalkanmu tatkala sedang berduka ditinggalkan kekasih. sepatutnya aku berada disisimu sewaktu itu.


aku tidak kecewa ditinggalkan kekasih, temah! aku lebih kecewa ditinggalkan kau! mujurlah kau sudah pulang, hasnah..


sabedah! aku amat menghargai segala jasa dan pengorbananmu. aku amat menyayangimu sepertimana ibu dan ayahku menyayangiku. 


aku juga joyah! jangan pernah kau tinggalkan aku lagi.. berjanjilah padaku, halimah...


aku janji gembrett. benarkah kau tidak mahu berjumpa dengan kekasihmu lagi Kujaidin, Tumsiah?


sebenarnya nak-emah.. aku telah dilamar oleh pemuda sekampungku. dendon namanya. aku terpaksa menerima lamaran itu atas arahan orang tuaku. maafkan aku, choren...


benarkah begitu? aku mula dihambat rasa cemburu. disebabkah kau telah bercerita mengenai kekasihmu, aku turut mahu berkongsi denganmu kisah kekasihku yang satu. tapi.. aku belum dilamar, malangnya. dia segak orangnya, tapi tidak bergaya. namanya, tumkishran. Kumirlah, akanku doakan agar kau sentiasa hidup bahagia bersamanya..


terima kasih, J-nab. turutku doakan agar kau cepat dilamar. adalah satu berita gembira buatku, senah.


persoalannya, mampukah engkau bertahan sepanjang pemergianku buat kali kedua? 


mengapa engkau tanyakan soalan seperti itu? bukankah kau sudah berjanji padaku Aminah?
 


engkau akan kutinggalkan jua suatu hari nanti. tidak hari ini, mungkin kelak, tumirlah..terimalah hakikat..     
 Ya, kami gila. dan, kami tidak pernah ambil peduli!
                                                                                                                                         
                                                                       

22 comments:

  1. wah, rajinnya lissa nk edit blog orang :)

    ReplyDelete
  2. say no to lesbian!

    p/s: ayat berani mati!

    ReplyDelete
  3. hahaha. best jugak post ni. agak geli hati dgn nama2 tu :p btw,follow me back kay?thanks

    ReplyDelete
  4. tgh rajin nk edit blog org, Cik tikah.. tp tak tau nk edit sape punyer, huhu~

    ReplyDelete
  5. @Miss Diva H nama-nama pelik yg jarang digunakan oleh generasi kini :)

    ReplyDelete
  6. memb0ngak je kaum homoseksual
    kat malaysia ni

    ReplyDelete
  7. tak pening ka nk pk nama yang pelik2 tu =D

    ReplyDelete
  8. hanisah ?
    tuu nme anis larhh..
    hehe..
    :D

    ReplyDelete
  9. hah hah hah lesbian..no ! no ! no ! =P
    hermmhh..rajin u link org ngn name funny2 gitu..(^__^)..

    ReplyDelete
  10. alaa...x semestinye kawan rapat dengan girl itu lesbian..huhu... awat pelik je nama..huhhu

    ReplyDelete
  11. erk? pengsan! ahahahaa

    ~say no to les!

    ReplyDelete
  12. mak name.. klass gitu.. hee

    lissa, akk nk tnye cmne nk wt bentuk yg bile cursor sentuh kat blockquote tu dia muncul bntuk mcm tu..

    ReplyDelete

Thank you for dropping by, I really appreciate it.
I'll check out your blog and entries as soon as possible, don't forget to visit me again ^^

*ANONS WILL BE IGNORED