Saturday, February 25, 2012

kehilangan Specky tersayang.. kiniku tahu dia akan pergi selamanya dan tak mungkin kembali..

hai, assalamualaikum ^^ 
semoga kau tenang dan bahagia disana, Specky ku sayang ~
saya tak tau nak mula dari mana dan macam mana.. and suddenly blank. tak tau dah nak update macam mana. padahal masa nak tidur semalam dah rangka ayat, rangka post. terngiang-ngiang lagi masa nak tidur tu.  pendek cerita, macam tinggal ditaip dan kemudian publish ;p lepas tu bila ko nak tulis terus blank. terkena sumpahan apa ntah tetiba lupa >.<
saya rindu kan arwah specky! **tetiba** 
saya rindukan arwah specky. hampir setiap malam saya teringatkan dia. memang dia bukan yang pertama dan yang terakhir. dan semestinya dia akan ditinggalkan dibiarkan, sama seperti adik-adiknya yg lain. tapi saya tak sangka arwah pulak yang meninggalkan :'( saya rasa dia tak lama di sisi saya. 

ramai orang puji arwah cantik. berbanding adik-beradik arwah. so no wonder lah kenapa ratu sayang kan Specky sangat-sangat. memang bila Specky dah tak de, saya boleh carik yang lain. tapi saya masih sayangkan specky dan tentulah saya rasa bersalah nak carik pengganti dia. sebagai contoh, BF bercinta dengan GF. takkan lha bila BF mati tetiba GF nak carik boiprend  baru dalam masa terdekat tu jugak, kan???

walaupun specky tak lama di sisi saya, namun banyak kenangan saya bersamanya. saya ingatkan langsung tak de gambar specky, rupanya banyak :') me? terharu lah jugak...

Yang mati tu bukannya budak nie, tapi benda yang dia pegang.  
sekarang nie saya terpaksa bertemankan adik arwah, iaitu Reddy buat sementara waktu. hari-hari saya pujuk Specky agar menonjolkan dirinya. tapi hampa :( Specky seolah-olah tak nak jumpa RATU LISSA lagi .  Sungguh daku terkilan atas kehilangan mu. Ajal dan mautmu bukan di tangan tuhan, sayang ku. sesungguhnya kehilanganmu adalah kerana kecuaianku. maafkan daku.. percayalah, bukannya aku tidak menyayangimu.. pulanglah..

dalam adik beradik Specky, dia yang paling kuat merajuk. mcm sekarang nie, saya tak suka pakai spect mata depan orang yang saya tak kenal. so saya akan sorokkan spect saya. bila dah sorok, mula lah si Specky tu nak merajuk. 

kini saya dah redha dengan pemergiannya. semoga kau tenang dan bahagia di sana. aku akan sentiasa menyayangimu sepenuh jiwa dan raga ku ~

sincerely,
Ratu Lissa.

10 comments:

  1. hehe... alahai... cute nye entry ! :)
    its okey.. stiap yg jd ade hikmah..
    & jdkan pgajaran... jgn cuai lg next time okey!

    ReplyDelete
  2. wahh..nice entry...sme r..eyda pon wear spek...klu hilang..cmform ngis sje..nyawa tuk on9 2..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha spek upenye...
    xpernah hilang lagi. tapi nak tukar yg baru nnty. muahaha

    ReplyDelete
  4. haha.. igtkan specky tuh org. adeh!

    ReplyDelete
  5. yer..mati2 pk budak kat atas tu meninggal..nakal kamOo.. :) errrmm, walaupun kabur, dah nampak dh muke dier..hehe..bdw, jangan cuai dah !!~ :)

    ReplyDelete
  6. sabar naa..hehe carilah yang baru.. ^_^

    ReplyDelete
  7. akak tuw selalu nanges bile spek hilang.
    tp ade wet sket, spek sampai 4.. hehe

    ReplyDelete
  8. haha, ingatlah apa tadi rupanya spek mata xD

    ReplyDelete
  9. laaaa... spec ke yg mati. hahaha... so dh cr baru ker? power tinggi ke dik? bape powernya?

    follow la : http://atapnipah-hamba.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for dropping by, I really appreciate it.
I'll check out your blog and entries as soon as possible, don't forget to visit me again ^^

*ANONS WILL BE IGNORED