Wednesday, October 22, 2014

Style Jubah Cotton Online Untuk ke Annual Dinner

Pejam celik, pejam celik, 2014 hampir melabuhkan tirai tidak lama lagi dan lazimnya, banyak syarikat-syarikat yang akan mengadakan jamuan makan malam tahunan atau annual dinner sempena penutup tahun 2014. Oleh yang demikian, entri kali ini akan berkongsikan sedikit tips untuk wanita-wanita berhijab yang mungkin ingin tampil glamor dan sopan pada masa yang sama. Selain dress muslimah dan kaftan, jubah cotton juga merupakan pilihan ideal yang boleh digayakan untuk ke majlis istimewa seumpama ini. 
 Namun begitu, anda haruslah bijak memilih rekaan atau style jubah cotton yang sesuai untuk tampil menawan dan bergaya persis sorang diva. Berikut merupakan diantara style jubah cotton yang paling sesuai untuk digayakan ke annual dinner.

#Hitam
You can never go wrong with Black! Kerana hitam itu elegan dan menawan

#Rona Gelap
Jika anda takut untuk tampil serba hitam atau tidak mahu kelihatan seolah-olah hendak menghadiri majlis pengebumian, gayakan jubah cotton yang berona gelap seperti biru tua atau hijau tua seperti berikut.
#Pastel
Seterusnya adalah jubah polos berona pastel yang pastinya menyerlahkan lagi ciri-ciri kewanitaan anda.
So, apakah style pilihan anda? Jangan lupa untuk memadankan tudung yang sesuai beserta aksesori yang menawan and you’ll own the night! Apa yang anda tunggu lagi? Feel free to visit ZALORA Malaysia untuk koleksi jubah cotton online yang terbaik daripada jenama-jenama hebat dengan harga yang amat menakjubkan. 



2 comments:

Thank you for dropping by, I really appreciate it.
I'll check out your blog and entries as soon as possible, don't forget to visit me again ^^

*ANONS WILL BE IGNORED